Nog 9 dagen.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Joanita Pagter - WaarBenJij.nu Nog 9 dagen.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Joanita Pagter - WaarBenJij.nu

Nog 9 dagen..

Blijf op de hoogte en volg Joanita

14 Januari 2014 | Nederland, Tilburg

Jaa! Nog 9 dagen voordat ik zelf in het vliegtuig mag stappen! Veel van mijn Tilburgse (en zeeuwse) vrienden en vriendinnen zijn mij al voor gegaan in het najagen van hun dromen door zich in een nieuwe wereld te settelen, een nieuwe taal te leren en nieuwe vrienden over de hele wereld te maken. Na al deze geweldige verhalen van deze inspirerende mensen is het bij mij ook ontzettend gaan kriebelen en nu heb ik de kans gekregen om de reis van mijn dromen te gaan maken! New Zealand and (hopefully) Australia, here I come!

De checklist wordt steeds kleiner: ik heb een backpack rugzak, een vliegticket, verzekering, een prachtig appartement in Auckland en nu wordt het tijd om de laatste punten op de checklist af te werken namelijk afscheid nemen.. Ik weet dat ik in Nieuw Zeeland een heleboel nieuwe vrienden zal maken, maar doei zeggen is niet echt mijn sterkste punt!

Ik heb nog 9 dagen de tijd om mijn tas te pakken en ik besef steeds meer en meer dat ik echt gá! Ook al weet ik ondertussen al een maandje dat ik het echt ga doen, ik denk dat het besef pas komt als ik in het vliegtuig stap en aan mijn dertig uur lange vluchten begin!!

Papa en mama krijgen het ondertussen steeds benauwder bij het idee van mij (hun kleine meisje) helemaal aan de andere kant van de wereld! Bij het geliefde 'all you need is love' heb ik dit jaar meerdere malen te horen gekregen dat ik toch echt wel terug naar Nederland moest komen aan het eind van mijn reis! Ik heb er toen maar een grapje van gemaakt en hun verteld dat ik sowieso eerst mijn diploma hier kom ophalen en vervolgens wel weer zie! =p
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik nog steeds de kans om mijn bachelor zo goed als te halen in januari, dus in deze 9 dagen is het ook de tijd van de tanden op elkaar zetten en die 2 tentamens (de 17e en 21e van januari) gewoon even te knallen!

23 januari vlieg ik helemaal alleen naar de andere kant van de wereld, waar het dan op en top zomer is! Ik vlieg de 23e naar een nieuwe stad vol avontuur, vrijheid, feest en fun!
Auckland: I am so ready, because now it is time to write my own story!

  • 14 Januari 2014 - 13:09

    Petra:

    Gut zeg Joanita.....ik weet nog hoe het allemaal begon, ;). .........
    En nu ligt de wereld echt aan je voeten.
    Afscheid nemen is minder..... Toch is het maar voor even, eigenlijk.....
    Ook al zitten er hoer en daar misschien was moeilijke puntjes....ik zeg:Go for it girl!!
    Ik neem geen afscheid maar zeg gewoon tot snel weer ziens!
    Heeeel veeeel plezier en eerst succes met die laatste toetsen.
    Xx Petra

  • 14 Januari 2014 - 16:42

    Els De Pagter:

    Ja meissie nog 9 dagen. Nog ff van je genieten en dan.... ga ik op afstand mee genieten van jou prachtige avontuur!!! Het wordt prachtig en een fantastische ervaring. Nog 9 dagen dan mag je en ik hoop dat we er dan allemaal klaar voor zijn! Love you x x x x x

  • 14 Januari 2014 - 19:36

    Rowena:

    Ehj chicky!! Niet zo hard zeggen oh, ik moet er nog niet aan denken XD dikke lebber!

  • 15 Januari 2014 - 13:45

    Corne:

    Hoi Joanita,
    Geniet ervan een half jaar zal zo voorbij zijn.
    En als je niet meer terug komt dan komen wij je wel opzoeken hoor.
    Kijken we daar ook eens.
    Succes nog met je laatste toetsen.

    Groeten Corne

  • 15 Januari 2014 - 21:37

    Margriet:

    Hoi Joanita,
    Geniet ervan, het zal zó om zijn. Inderdaad zoals Petra zegt, ik neem geen afscheid, maar zeg wel tot ziens! Succes met je laatste toetsen! Go for it.
    Liefs Margriet

  • 23 Januari 2014 - 09:04

    Els De Pagter:

    Ja meissie.... van middag brengen we je naar Schiphol. Nemen we afscheid en gaan je volgen op afstand. Leef je leven! Ga ervaren en genieten. Ik wens je zo veel.... geen woorden. Ik hou van je en ga! Het is spannemd maar ik vertrouw op jou en weet dat het prachtig wordt x x x x x x 99999999999

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joanita

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 31200

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 15 December 2016

Azië

13 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 Januari 2014 - 01 Juli 2014

Stage in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: